زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

اطلاعیه

توجه                                               توجه 


به مناسبت فرا رسیدن ایام غمبار امتحانات این وبلاگ تا تاریخ 13 بهمن ماه 1390 ه.خورشیدی در مرخصی به سر می برد و حدودا "نیمه تعطیل" خواهد بود.

لذا از شما نوگلهای خندان باغ آفرینش خواهشمند است که فراموشمان نفرمایید و ما را از خاطر انورتان نزدایید.


کمترین سعید

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب... 1390/11/02 ساعت 17:11

به این وسیله به اطلاع میرسانم
من حاضرم تمام مسئولیت ها را تا بازگشت موفقیت آمیز شما از امتحانات به عهده بگیرم
میتونی با خیال راحت به من اعتماد کنی
تازشم کلی با سباطم
با تشکر

نه قربانت مشتریامو نپرون:دی
با خرسی اینجارو شخم می کنید کجا خیالم راحت باشه؟

فرشته 1390/11/02 ساعت 19:14

الهی دورت بگردم آجی . . .
من که چه اینجا بنویسم چه ننویسم با تو هستم که!!!!!!

[ بدون نام ] 1390/11/03 ساعت 06:23

سلام.ای شکمو.تموم نذری ها رو خوردی...
آقای محترم من میگم اون فیلم و ندیدم.بی خیال..تی وی ایران کدوم فیلمش باحال بوده فقط دلنوازان و فاصله ها رو نگاه میکردم و این اواخر هراز گاهی ستایش و شیدایی رو..اونم بخاطر اهنگ تیتراز
امیدوار م که تو امتحاناتتون موفق باشین.خوب درس بخونید..دوستان هم دعاتون میکنن.موفق باشب سعید جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد