زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

حتما ببینید!

pws.blogsky.com/1390/11/27/post-565

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته 1390/11/27 ساعت 22:45

ممنون خیلی زیبا بود...چند بار از بالا تا پایین خوندمش که چیزی از قلم نیفته...

آفرین... دوست بزرگ آدمو بزرگ میکنه

بی هیچ تعارفی امیر مایه افتخارو آبروی منه!
هرجا که اسمشو میبرم سرمو با افتخار میگیرم بالا میم رفیقه منه!
البته من لایق امیر نیستما!
به زور خودمو چسبوندم بهش:دی

شوهرجان 1390/11/29 ساعت 15:03 http://pws.blogsky.com

از اینکه خوانندگان فهمیی میان تو وبلاگت و باعث افتخار من میشی ممنونم سعید جان...
حقیقتش برای من مباحث حیثیتی خیلی مهمه علی الخصوص در باره خانواده ف شهر یا کشور... فرقی نمیکنه
اینکار خودشیفته هم برام جالب بود ولی گنگ بودم که چرا اوون اینکار رو کرد. راستش با این پست دلم خنک شد که تونستم حرفمو بزنم. جالبه که من همه کامنتها رو تایید نمی کنم ولی میون کامنتهای این پست مخالف ندیدم جز یه نفر که اون رو هم تایید کردم و نظرش این بود که ارزش شهدا بیش از اینه که بخایم برای این مسائل خرجشون کنیم.
میدونی که مقید هستم اما افراطی و متعصب نه. ولی به هر حال هر چیزی حدی داره... که خارج از حوصله این نظراته...

ولی به هرحال مجدد عرض می کنم از شما خوش صداترین دوستم که بالحق خوش سیرت هم هستی و خوانندگان محترم وبلاگت به دلیل این اظهار لطف، کمال سپاسگزاری را دارم.

و نکته آخر: ما اینهمه نبوده ایم!

بیش از این بوده اید!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد