زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

آرزوی من . . .

اگه از من بپرسن میگم دنیا کوچیکه
با اینکه دوری از من دلت بهم نزدیکه
اگه از من بپرسن نشونیتو نمیدم
خودم میام دنبالت شاید به تو رسیدم . . . .


پی نوشت:

- مخاطب خاص دارد

- دوست دارم

-

- بعد مدتها با وبلاگمان آشتی کردیم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
ads 1391/07/16 ساعت 03:47 http://securityadviser.ir

کتاب در جستجوی امنیت منتشر شد

فرشته 1391/07/16 ساعت 12:08

سلااااااااام به تو وسلااام به زندگی....

به به ...موضوع عشق...موسیقی عشق...عشق تصمیم قشنگیست...بیا عاشق شو....

آرزو 1391/07/16 ساعت 13:45

از تو خیلی بعید بود بری نکنی یادم
ازت دلخور نمیشمدل به کسی ندادم


مرسی عشقم

فرشته 1392/05/23 ساعت 20:20

دنبال یه هدیه میگشتم واسه یه تازه عروس داماد...هرچی فکر کردم دیدم کادویی بهتر از یک شعر عاشقانه وجود نداره...این شعر تقدیم به تو و آرزوی تو...
و البته تقدیم به موضوع عشق که جاودانه شد...

برای خواب معصومانه عشق کمک کن بستری از گل بسازیم
برای کوچ شب هنگام وحشت کمک کن با تن هم پل بسازیم

کمک کن سایه بونی از ترانه برای خواب ابریشم بسازیم
کمک کن با کلام عاشقانه برای زخم شب مرحم بسازیم

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو میون سفره شب تو با من
بذار بین من و تو "دستای ما پلی باشه واسه از خود گذشتن"

تو رو میشناسم ای شبگرد عاشق
تو با اسم شب من آشنایی
از اندوه تو و چشم تو پیداست...که از ایل و تبار عاشقایی

تو رو میشناسم ای سر در گریبون
غریبگی نکن با هق هق من
تن شکسته تو بسپار به دست نوازشهای دست عاشق من

به دنبال کدوم حرف و کلامی
سکوتت گفتن تمام حرفاست
تو رو از تپش قلبت شناختم
تو قلبت قلب عاشقهای دنیاست

تو با تن پوشی از گلبرگ و بوسه
منو به جشن نور و آینه بردی
چرا از سایه های شب بترسم؟
تو خورشیدو به دست من سپردی...

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو میون سفره شب تو با من
بذار بین من و تو دستای ما پلی باشه واسه از خود گذشتن....



زندگیتون پایدار....

مررررررررررررررررسی آبجییییییییییییییی واقعا زیبا بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد